29 09 22

Bedst skrotbilfirmaer København? Præcis som med de fleste andre varer derude bestemmes skrotpræmien på en bil af udbud og efterspørgsel. Jo højere efterspørgsel, desto større pris. Det er præcist dét princip, vi udnytter hos 3skrotpriser.dk. Hos os kommer din bil i et bredt udbud, og vi lader tre udvalgte autoophuggere byde på din bil. Når flere potentielle købere byder ind på din bil, så vil de forsøge at overbyde hinanden. På den måde kan du nyde godt af de frie markedskræfter, og tjene ekstra penge på din bil – alt imens du læner dig tilbage i stolen derhjemme. Opdag mere info på skrot priser.

Mange skrotbiler er mere værd end det. I hvert fald når de ikke er ved at falde fra hinanden eller er ved at ruste væk. Der kan være mange værdifulde reservedele i din bil, som er relevante og interessante for en ophugger. Men det er selvfølgelig en forretning, der skal drives. Derfor giver de heller ikke ved dørene, hvis de kan komme fra det. Af den grund er det fornuftigt at indhente mere end 1 tilbud på din skrot bil hos den lokale autoophugger. For det giver dig mulighed for at sammenligne priserne og være sikker på, at prisen du er blevet givet, nu også er reel og god nok.

Det betyder altså, at autoophuggerne automatisk kommer til at sørge for, at der er mere ved din gamle bil, der bliver genbrugt. Og mere genbrug betyder mindre affald. Og mindre affald er godt for miljøet. Du kan derfor have god samvittighed, når du skrotter din bil gennem 3skrotpriser.dk. Desto flere penge du tjener på din bil, desto mere miljøvenlig kan du antage, at bortskaffelsen bliver. Så kan du fremover se muntert ud af vinduet på vejen, og tænke på, at din skrottede bil lever videre. Den er nemlig i nogle af bilerne, der lever og ånder derude for at transportere deres egne ejere fra A til B.

Forudsætningen for dette er, at du finder en ophugger, der er autoriseret og dermed godkendt. Det er nemlig en af betingelserne for, at du kan få en skrotpræmie dieselbil fra staten på de 2.200 kroner, som de giver skattefrit. Der findes desværre ophuggere der ikke er autoriserede. Dem er du nødt til at gå udenom og ignorere tilbud fra. Det er dog ikke som udgangspunkt noget, du behøver være bekymret for gennem vores platform, da vi screener de autoophuggere, der er tilknyttet. Det er dog altid en god ide selv at tjekke, hvilket du kan gøre på listen, som du finder hos Borger.dk.

Ja, faktisk kan du her tjene op til 50% mere på din skrotbil end du kan via statens normale takst for skrotpræmier. Og det er uanset hvor du bor i landet. Vi samarbejder nemlig med autoophuggere over hele landet, og vi udvælger 3 af dem tæt på dig til hver især at afgive deres bedste bud på din skrotbil. Du skal blot udfylde formularen herunder – så modtager du 3 bud på din skrotbil inden for 24 timer. Vi står for alt det praktiske – papirarbejdet, afmeldingen fra motorregisteret og indleveringen af nummerplader. Og jo – vi henter selvfølgelig også bilen for dig.

Det sker inden for bare 24 timer, så du ikke behøver vente længe på nogle tilbud. Vi ved nemlig godt, at du gerne vil af med den nu og her og derfor ikke har lyst til at vente i ugevis på svar. Det ved autoophuggerne også godt. Du får derfor den bedste pris ved at undersøge forskellige muligheder. Her undgår du at komme til at sige ja til et tilbud, der er for lavt i forhold til, hvad bilen reelt set er værd. Når du ejer en bil, og du ejer en skrotbil, er du forpligtet til at skille dig af med den på forsvarlig vis. Det betyder, at du også skal indtænke et hensyn til miljøet, når du skaffer dig af med den. Du må derfor kun benytte dig af autoriserede autoophuggere. Det er ikke nødvendigvis alle, der er det. Disse vil typisk ikke behandle bilen forsvarligt – og ellers vil de ofte gerne sælge den videre til Østeuropa eller Afrika. Det skal du gerne undgå, da det at sælge til en uautoriseret forhandler er ulovligt.

Hvor meget ekstra kan du så få i skrotpræmie hos 3skrotpriser.dk? Vi ser ofte, at prisen skubbes højt i vejret – flere gange helt op til 50%! Altså – op til en halv bil ekstra oven i din skrotbil! Hvad beløbet helt konkret bliver til afhænger selvfølgelig af hvilken bil du skal have skrottet. Men lad os tage en simpel personbil. Ifølge FDM ligger værdien for en normal benzin- eller dieselbil i 2022 på kr. 2.200,-. 50% oven i prisen på en sådan bil bliver altså 2.200 x 0,5 = kr. 1.100,-. Se ekstra info at 3skrotpriser.dk.